lördag 18 april 2009

VARFÖÖÖÖÖÖÖR???!!!!

sluta va så ego tänk lite innan du gör som du gör. fattar du inte att jag bli lessen. ja blev så arg å besviken igår..grät floder å va så rädd men ändå arg igår. Kändes som ett knivhugg i hjärtat när h-n ringde mej. Allt bara stannade. trodde inte de va sant. men när ja insåg det så skrek ja bara rätt ut å tårarna bara kom.

oki nu är du ok. men hur blir det sen?
Jag orka inte nå mer med detta! Nu får det vara slut. du få verkligen välja............



Till alla som läser.. behövde skriva av mej nu. å detta e inget jag kommer svara på vad som hänt eller så. snälla acceptera detta. Gör mej glad istället på nåt sätt. så ja slipper tänka. ps detta handla IKKE om vår lilla familj eller så....Kenneth va ett stort stöd igår..Ne nu ska ja försöka orka me denna dag..


Hej då

1 kommentar:

Camilla sa...

tänker inte fråga vad som hänt, men tänker på dig. ska svara på din fråga också..jo jag har körkort, haft det i 8 år, men ha fått sljutsa runt lillebror överallt då jag bodde hemma så nu är de hans tur att skjutsa runt mig=);)
Kram på dig