måndag 6 april 2009

Tralala ja har en tvättmaskin




Jaha dagen börja me att solen lyset...blev så glad..Så upp å hoppa..Käka frulle..Klä på Denniz sen ut. Hämtade en av kusinerna me. Kenneth skulle bygga lite ljud i bilen=)

Medans grabbarna höll på å bygga gick ja en lite sväng me Denniz i vagnen tog 5min så sov han=D Vid 14 tiden tog ja hundarna å Denniz med vagn å gick ner till byn. Riktigt mysigt. Gick in på affären å köpte 2 bananer å 1 loka citron som vi smaskade på en trappa i byn å solen brände så skönt i ansiktet. Sen begav vi oss till videorullen å hämtade ut lillemans paket från gammelmormor å gammelmorfar=) Efter det begav vi oss hemmåt. Väl framme hos grabbarna va dom klara så upp till oss å hämta baslådan å de..Så klart bom bom..haha,

Vid 16 tiden gick ja upp å laga mat. blev bara makaroner å korv ida..men tusan va smarrens de va..Länge sen man åt det. haha. efter maten gick jag lilla mamma å la mig på soffan på balkongen å sola..Men ja otippat så somnade jag hahaha...japp de känns i ansiktet nu..

Vid 18 tiden drog kenneth å en vän till oss å hämta tvättmaskinen..som bortskänktes..Riktigt najs..Så nu ha den anlänt å de provas tvätta redan..haha...såååå j-vla skönt..slippa konka alla trappor, ja dom som inte vet vi bo på 3dje våning utan hiss å tvättstugan e en bit bort. Eftersom min rygg e trasig så gillas denna idé..hehe..

Inga kommentarer: