onsdag 1 april 2009

Avklarat


Denniz på vår balkong..+24 på balkongen=) NICE!!!!!




Ja nu e operationen klar..Den gick väl bra..förutom bedövning dom satt så grät ja å skrek,Urch..Kan berätta.. Ni som satt in en pstav vet hur stor den sprutan är. En lika stor spruta körde dom rätt in i min handen..Å ja kan lova de va inte skönt å de blev inge skönare när han spruta in bedövningen. Detta va en dags operation så efter 40min åkte ja hem. Å jag va jhu vaken under hela operationen. Kände när han skar mejj så ja sa aj. bedövningen hade inte tagit riktigt..Morr..men han gnugga lite där så tog bedövningen där också. Å känna hur han sliter å drar i mitt band i handen...blääää höll på å spy..aja men nu e de klart å ja ha en boxningshandske...haha..den 15/4 ska suturena tas bort=) (=stygn) men de heter suturer..aja nwm

Jaaa annars så händer de väl inge speciellt. Allt e som vanligt inge speciellt ha hänt så där.

Jo surrar me en vän som jag tappa kontakten me nästan så kanske löser sej igen=) få hoppas.

Ne laga mat kanske så lilleman hinner äta innan han somna..Igår somna han 19:00 å sov till 07:30 när de va dax å kliva upp...sköööööönt ska ja säga..hann men mycke då under tiden..

Ne dax för spagetti å köttfärssås..

2 kommentarer:

Thess sa...

hmf vad är det där för sommarvärme :p jag som tyckte jag hade det bra när jag solade på systers altan i förrgår men då var det ändå lite kyligt så satt med filt.. Kram på er :)

Mia sa...

Tackar:P Hehe tack *fniss* skåningar långt ut i fingerspetsarna haha:P

Ha du/ni med en underbar dag:P