onsdag 15 april 2009

Hejsan alla nyfikna=)




Jag med min goa Maria..PARTY=)



Ja många e jhu nyfiken. Men om allt gå nu som de ska kommer ja börja blogga om de. Men dock inte förns allt e klart. Och då kommer de bli en helt ny blogg...Dom som vill ha den adressen få höra av sej till mej. Ja kommer inte göra reklam för alla vad adressen är. Bloggen kommer bara vara en rolig grej för min del. För de nyfikna bara att fråga=)

Hare gott..

Sista natten me bandaget nu...ME LIKE IT..så less på denna å lukta då inge vidare nu. 19 dagar sen man tvätta den...bläääääää

Så natti natti på er.

Ps. lämna gärna ett litet avtryck så vet ja vikka som läser min dagbok..Lite kul å se bara.

todeloo

3 kommentarer:

Camilla sa...

Meen, nu blir man ju riktigt nyfiken jue...jag läser din blogg men är väldigt dålig på att lämna kommentrarer, ska bättra mifg, promise=) Hoppas man får ta del av de hemliga när det är dags för ny blogg;)
Kram

Malin sa...

Jag e inne å läser för att uppdatera mig om läget om er, det var ju tips från dig. Så jagbara lyder. Så jag vill gärna ha den nya adressen. Ha det bra

Katja sa...

Hellu =)
Jo jag hoppas det, även om det inte är ett fel så vill jag veta vad jag ska göra för att det ska bli bra eller bättre =)
Händer ananrs i helgen å så?
Kram!!!