torsdag 21 mars 2013

precis åkt fritt fall

Ja kändes som om man åkte de idag. Sönder stressad vet jag att jag e å de e därför ja tagit mej å försöka få hjälp med det. Men idag genomgick ja ett test å kolla ja jag är också deprimerad ligger inte högst upp men underst..Men jaha =( så nu e tid bokad till läkaren. Sen sover ja kanske max 4h per natt så varje tisdag ska ja gå sömnskola. Ja jag skrattade med när ja hörde det men ja ger det ett försök nåra gånger å hoppas.. Ja gör allt för ja ska bli bra å må bra detta funka inte längre snart ta ja kol på mej sj. Har känslan att många tror mej inte men det är väl bara mina hjärnspöken som strular runt i skallen på mej.

Pratade mkt om påhoppen ja fick för ett tag sen angående vad ja tyckte å tänkte om sjukhuset i nyköping osv. Visade allt denna människa skrev till mej. å vad ja svart såklart. å min kurator sa de. Här är det inte du som ha problem det är den andra. Kändes lite skönt men det sitter tyvärr djupt å det tog jävligt hårt när hon skrev som hon gjorde jag som trodde hon va min vän men va bara falsk men nu ha ja lärt mej å henne kan ja tyvärr aldrig mer lita på

Så just nu känns livet så där lite pest å pina. Önska man fick nån ljusning nån jävla gång, Men ja ha en man som fick sej en tankeställare igår å ja tror han börja förstå mej hur ja känner å mår =)

Inga kommentarer: