måndag 1 mars 2010

Rolig Lördag=)

Kl 10 satt vi å åt frukost.efter de fixade ja varm choklad å pinnbröd. Vid 12 begav vi oss mot backarna=) Alla va redan framme så vi va väl 14st om ja inte räknat fel. Underbart kul va de. Grilla korv å barnen åkte pulka. Sen va de så att ja hade min snowboard med mej. Så de va jhu nåra som ville testa=P Så man fick jhu sina skratt..efter nån timme begav ja å Maria oss till dom lite större backarna eller ja dom utan skog=P å maria skulle testa snowboarden. Men ja provade först va lixom ja va kan de vara 12 år sen ja åkte sist..Visste i bakhuvudet hur man gjorde men frågan va om mina ben visste..Bytte skor å ställde mejj på brädan å kände detta kommer garanterat gå åt fanders..Så ja hoppade å lät bräda börja glida nerför backen..aja nu e måttet rågat ska ja klara svänga? Ååååhh tjolahopp va de gick ja kunde=D kände mej riktigt stolt.. Sen va de damen Marias tur. gav henne lite info å så..men ja jag e jhu inget proffs så men iallafall de ja kunde..Å så gled hon iväg. blansen hade ghon verkligen inget snack. men sen e de bara träna på de där me å svänga. Men vill man lära sejj så gå de galant till slut=) Denniz hade en sån otroligt rolig dag såg verkligen hur glad han va att få umgås me dom han älskar å få leka med sina favvo kusiner, Å pulka åkte han massa..Drog iväg själv med bobben så mamma å pappa fick hjärtat i halsgropen men men de gick bra

Sen va de 2st till som provade i de större backarna de gick väl bra för dem me de gjorde iallfall inte illa sej=)

Hade kanon dag va dimmigt å så i början men plusgrader..vid slutet börja de regna sen snöa..efter 4timmars bus kände vi de va dax å röra oss hemmåt..Va bara åka hem ja å Denniz ställde oss i duschen å njöt av värmen. Va jhu lite blöta å frusna när man kom hem. Medan ja klädde mejj å fixa lite spackel i ansiktet=P duschade Kenneth eftersom han e lite snabbare å klä sejj än mejj så va vi klara båda 2 typ samtidigt. Lämnade Denniz hos grannarna sen begav vi oss för afterskii hos micke å maria. å där va vi nåra st me.. Maria bjöd på en jätte god cider spring eller nå va den hette. sen vart de nåra mjölkisar å nå annat=P Sån otroligt trevlig kväll så super nöjd. När vi skulle bege oss hemmåt hade ja å Micke nån slags brottning i snön om ja ikke mins fel..haha..Ja denna dag va underbar..Tack alla=)



Å du som tror du kan förstöra..Ack så fel du ha.. ja ha byggt min bro till den ja älskar förstör du bron som du gjort stannar ja på min sida me dom ja älskar å du får bli åter igen ensam. Jag förlorar INTE nånting. Ja vinner i slut ändan. de vet du mkt väl för denna gång är alla i mot dej. du vet att du gjort så mkt fel nu att du må piss..fåglarna viskar i mitt öra ändå. Men nu orkar inte ja eller min själ nå mer skit nu ska ja försöka bygga upp mig själv igen ingen ska se mej ledsen för din skull igen. ALDRIG!!!!!!

Inga kommentarer: