söndag 21 mars 2010

Ojda



Jahapp...I fredags va ja å maria å handla lite å så...fixa å dona=P Sen när ja kom hem gick ja upp me matvarorna hämtade hundarna å åkte me bilen till garaget för å parkera den...Hundarna fick springa av sig lite så ringde min lur..Kollade underligt på den.. va ett nummer ja inte kände igen..aja svarade. Va en man i andra änden som sa

- Hej Sabina det här är M från Autorekrytering hur är det?
-Ja svara: Jo tack det är bara bra
-M= Vad bra! vad gör du? jobba du eller söker du?
-Jag= Jo ja söker
-M= Vad bra vill du börja jobba på måndag?
-Jag= Lite förvirrande å svarade självklart.=)
berättade bara att ja hade ett sjukhusbesök på måndagen kolla axeln å eventuellt få kortisonspruta.
-M= okey ska ringa kunden så återkommer jag till dej. Ha det så bra så länge. Hej

Gick väl 20min så ringde han igen å berätta att de va bättre o ja började på tisdag,,Sååå på tisdag ska ja börja jobba i Vagnhärad=D som däckmontör eller ja ne..Jag fick komma upp lite..ska stå vid maskinerna bara ska ta av å på gummit å balansera..skifta på bil slipper jag=D

Inga kommentarer: