måndag 24 augusti 2009

jag e nog väldigt glad

Suttit bara å funderat om ja verkligen ha de bra..å ja kom fram till att ja ha det=)

En underbar sambo som ja verkligen älska å han mej.
En son som förgyller vår dag men skratt å kärlek
En mamma som jag älskar å saknar oehöert mycke om dagarna
En syster. Världens bästa syster
En underbar svärmor som verkligen ställer upp å finns för en
En svärfar å låtsas svärmor som e så goa

Vänner:
En speciell vän Maria som alltid få mejj skratta å le. Denna person ha en speciell plats i mitt hjärta.
Micke. ja ne du e bara för go=)

de ovanstående som vänner njae..tar dom mer som familjemedlemmar.=)

Carro. tack verkligen tack att ja lärt känna dej. vi ha verkligen skoj tesammans å samma humor:P

Henke. Ja du e verkligen bäst på alla sätt.. ställt upp så mycke.

Sandra en otroligt trevlig person. kan hitta på massa skoj tesammans

Patrik haha ja..va ska man säga.. otroligt trevlig å go

Thessan. sakna henne sååå..min vän


Asså ja fick bra nå ryck nu å bara tala om att ni verkligen betyder så mycket för mig. ja e så glad bara Ja ha inte många vänner så..men heller få vänner å nära vänner än för många..oftas då kommer all flaskhet in å de ha ja fått nog av från en annan tid..Ja e glad ja ha dessa vänner som ja vet ja kan ringa till om ja behöver hjälp eller bara vill surra i telefonen med =D

Jag älskar er! kom ihåg det :)

Inga kommentarer: