tisdag 11 augusti 2009

hmm e detta bra??


Idag när vi kom hem från att ha kört Björn till T-centralen,,börja vi å laga mat osv..se att Kenneth e lite underlig springer fram å tillbaka från köksfönster å vardagsrummet..aja tänkte ja han ha väl bara blivi knäpp..fortsätter å laga mat ja..Sen säger han att de brinner i en lägenhet mitt i mot. EHhhh..ja sen typ fastna vi i köksfönstret..stängde av all matlagning..Stackarn som bodde där hamna jhu ute på balkongen..(detta är 2a våningen de brinner på) Sen börja de bolma från hans sovrums fönster å kösfönstret å från taket dit fläkten gå...Å folk kommer ut som galningar å de spring å skriks..mamma mia..aja efter ca 5min kommer brandmännen..först kom en..sen va de 4 brandbilar. 3 ambulanser. 2 akutbilar. å 2 polisbilar..shit vikken action på nån min..Aja men dom släckte branden fort..å han som bodde i lägenheten fick åka ambulans eftersom token sprang in 2 ggr i lägenheten också...aja men ja tror de sluta ok iallafall..hemskt när sånt händer men alla va nog välbehållna lär väl stå i tidningen i morron antar ja..


Upptäckt en knöl på ovansidan min han..den gör pytte lite ont..å man kan röra den..hmm underligt..ska ringa vårdcentralen i morron å kolla så de inte e nå galet.. haft den där ett par dar trodde ja gjort mejj illa men efter 3-4 dar borde den jhu lagt sej tycker ja.. men ikke..den e lika stor..hmm..aja nog om de

Tänk om livet kunde vara bara bra...utan krångel m,m..äsch ikke..aja..men de e tur ja ha mina underbara vänner som finns..som ja kan gråta hos å prata ut mina argadagar..=P å självklart e ja likadan tebaka...som man e mot andra bli man ofta likadant behandlad tillbaka..=D

Sakna mina kära uppe i norrland..men förhoppningsvis ska de åkas upp nu snart igen...kramas kramas å kramas ska de göras

Ne nu sova..ringa vårdcentralen i morron å nyköpingssjukhuset...=) hej hopp

Natti

Älska alla mina 4 pojkar

1 kommentar:

Unknown sa...

Har du pratat med VC om knölen, vad sa de? Hoppas det inte är något allvarligt. Jag håller med dig om att man önskar att livet kunde flyta på lite mer utan krångel.......men man ska väl prövas :(
Tycker att man kan få lite nerförsbackar iaf.
Ha det bra, kramar